Kefe nélküli motor BASE 20k RPM - hosszú tengely
A Warhead BASE motort úgy tervezték, hogy belépőmodell legyen az airsoft kefe nélküli motorok világába. A kefe nélküli motorokban nincsenek elhasználódó kefék (szén), és hatalmas technológiai ugrást jelentenek. Jelentősen nagyobb hatásfokkal és teljesítménnyel rendelkeznek, és kevésbé hajlamosak a mechanikai kopásra, mint kefés társaik.
Az alacsonyabb ár elérése érdekében (de nem a minőség rovására) a BASE sorozat számos eltérést mutat a BLACK sorozathoz képest:
- Az alumínium motortestet öntötték
- Alacsonyabb mágnesteljesítmény (mégis jobb minőség)
- Gépi állórész-tekercselés - kevésbé pontos, mint a kézi tekercselés
- A motor fordulatszáma valamivel alacsonyabb
- A többi alkatrész megegyezik a BLACK sorozatéval
Az alacsonyabb specifikációjú mágnessel és a gépi tekercseléssel kombinálva ez körülbelül 15-20%-kal kisebb teljesítményt eredményez (beállításoktól függően), mint a Warhead CNC BLACK motor. Mégis ez a motor még mindig erősebb, mint a piacon kapható legerősebb kommutátoros (kefés) motor. Még mindig nagyszerű indítási reakciót, jobb hatásfokot kap , mint bármelyik kapható kefés motor, és nagyon alacsony üzemi hőmérsékletet, csak nem egészen a kézzel épített CNC BLACK változatokkal egyenértékű.
VERSION
- 20.000 fordulat/perc 11,1 volton, hosszú tengelyen
SPECIFIKÁCIÓK
- Minőségi öntött alumínium ház.
- Teljes befutós kialakítás (a külső burkolat nem forog) maximális teljesítmény és nyomaték mellett.
- Kiváló minőségű, magas hőmérsékletnek ellenálló réz tekercselés.
- Kiváló minőségű mágnesek.
- Belső ESC vezérlőegység motor és akkumulátor védelemmel túláram és alacsony feszültség esetén.
- Minőségi kivehető fogaskerék D-vágással a könnyű csere érdekében.
- Működési feszültség 7,2 - 11,4 V (2-3 cellás lítium-polimer akkumulátor).
MIK AZOK A KEFE NÉLKÜLI MOTOROK?
A kefe nélküli egyenáramú motor elvét 1873-ban fedezte fel Zénobe Gramme, így ez a legrégebbi típusú elektromos motor. A kefe nélküli egyenáramú motor egy állórészből és egy forgórészből (armatúra), valamint egy kefékkel (vagy szénnel) ellátott kommutátorból (forgókapcsoló) áll.
A kefe nélküli motor a kefe nélküli egyenáramú motor utódja - a forgórész állandó mágnesekből készül (nem kell a forgórészt elektromos árammal ellátni). Az állórész tekercsek tekercselését a vezérlőelektronika kapcsolja, így a forgórészen folyamatosan nyomatékot indukál, azaz az egyenáramú táplálást az ESC váltakozó áramúvá alakítja. Ez kiküszöböli a súrlódást, a szikrázást, a túlzott hőtermelést, és csökkenti a szénkefék és a kommutátor kopását. Minden paraméterében felülmúlja a régebbi kefés (szén) motorokat.
Néha a kommutátor nélküli motorokat kefe nélküli motoroknak nevezik, de ezek valójában egyenáramú motorok, ahol a kommutátort elektronikus FET-kapcsolókkal helyettesítik. A hagyományos váltakozó áramú szinkronmotorokkal ellentétben, ahol a kommutációt külső váltakozó áramú tápegység (3 fázis) biztosítja, a tekercseléses kommutáció (az áram irányának megváltoztatása) elektronikusan történik. A kefe nélküli motorokat BL (Brushless) vagy BLDC (Brushless DC) néven is említik.
A KEFE NÉLKÜLI MOTOROK ELŐNYEI
- Nagyobb nyomaték-tömeg arány.
- Nagyobb forgatónyomaték a felvett teljesítmény wattjára vetítve (nagyobb hatásfok).
- Nagyobb megbízhatóság és alacsonyabb karbantartási igény.
- Alacsonyabb működési és mechanikai zaj.
- Hosszabb élettartam (nem kopnak a kefék és a kommutátor).
- A kommutátorból származó szikrázás kiküszöbölése (ESD).
- Az elektromágneses interferencia (EMI) szinte teljes kiküszöbölése.
- Egyszerű telepítés, módosítások vagy további kábelezés nélkül.
ROBBANÓFEJ-PROCESSZOR BEÁLLÍTÁSA
- Akkumulátorvédelem/alacsony feszültség érzékelése: kikapcsolva
A robbanófejmotorok alapfelszereltségként alacsony feszültség- és túláramvédelemmel vannak ellátva. A motor leállítása cellánként 3,1 voltra van beállítva, és úgy van kialakítva, hogy önállóan működjön. - Ciklusérzékelés be van kapcsolva: be
A kefés (kommutátoros) motorhoz hasonlóan a ciklusérzékelést is akkor kell aktiválni, ha a megfelelő opció rendelkezésre áll. Ezáltal optimális motor- és mosfet-teljesítmény érhető el a kioldó meghúzásakor. - A dugattyú előfeszítése: ki
A legjobb eredmények elérése érdekében a dugattyú előfeszítést ki kell kapcsolni, mivel zavarhatja a motor fékezési ciklusát, és nemkívánatos eredményeket okozhat. Bizonyos esetekben alacsony előfeszítés is használható, de a legjobb zavartalan működés érdekében javasoljuk, hogy kapcsolja ki ezt a beállítást. - Állítsa be az aktív fékezést a 20%-os lépésekben növekvő PWM-re
A motor hátuljába épített ECS elektronika már segíti a motor leállítását és indítását. Magas szintű aktív fékezéssel kombinálva ez nemkívánatos viselkedéshez vagy lefulladáshoz vezethet. A legjobb módja a megfelelő szintű aktív fékezés alkalmazásának a Warhead motor használata esetén, ha ezt a beállítást kikapcsolt állapotban kezdi.
Warhead Industries
A Warhead egy kínai bejegyzésű vállalat (KO Venture Technologies) része, amelynek munkatársai Európából, az Egyesült Királyságból, Ausztráliából és Kínából érkeznek. A gyártóüzem a kínai Wuxiban található, Jiangsu tartományban, Sanghajtól mintegy 200 km-re. A Warhead Industries nem egyszerűen egy motorgyártó vállalat. Számos múltbeli és jelenlegi projektből merítenek az elektromos járművek piacától kezdve a magas műszaki színvonalú műanyag- és szénszerszámgyártó iparig.