Általános Szerződési Feltételek AirsoftPro.hu

  • Forgalomba hozó

    A termékek forgalomba helyezője valamint szállítója az ArmaPro s.r.o. IČ (cégjegyzékszám): 02747758, DIČ (adószám): CZ02747758.

A társaság a Hradec Králové kerületi bíróságnál a C 33351 ügyszám alatt van bejegyezve.

  • Zárt vásárlási szerződések

    Vásárlás előtt, kérjük, ismerkedjen meg a kereskedelmi és garanciális feltételekkel.

    Az összes telefonon, e-mailen, vagy közvetlenül az üzleten keresztül leadott megrendelések kötelező érvényűnek tekinthetődnek. A megrendelés benyújtásával (elküldésével) a vevő megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja a Panaszkezelési eljárást és a jelen Általános Szerződési Feltételeket. A megrendelés elküldésekor az eladó és a vevő között adásvételi szerződés jön létre. A megrendelésről megrendelésben megadott e-mail címre automatikusan visszaigazolást (vételi szerződést) fog kapni.

    A termék szállítási címe a megrendelési űrlapon vásárló által megadott cím.

    A fegyverekről és a lőszerekről szóló 119/2002. számú törvény hatálya alá tartozó áruk (azaz a D kategóriájú lőfegyverek) csak 18 év feletti személyek számára vehetők igénybe. Ezen áruk megrendelése csak az e-bolton keresztül lehetséges (nem telefonon vagy e-mailben). A Általános Szerződési Feltételek elfogadásával megerősíti, hogy Ön 18 évesnél idősebb személy. A boltban vagy a szállítótól történő személyes átvételkor anélkül, hogy erre felszólítanák személyi igazolást kell átadnia, amely igazolja ezt a minimális életkort.

  • Hogyan lehet vásárolni

    Az e-üzletünkben való vásárláshoz regisztrálhat vagy nem szükséges regisztrálnia. Ha fiókot hoz létre az Airsoftpro.hu-n, akkor gyorsabban vásárolhat, áttekintést kap a megrendeléseiről és egyéb információkról.

    Az áruk megrendelhetők a "Kosárba helyezés" gombra kattintva, hogy a kiválasztott terméket behelyezzük a kosárba. Ugyanilyen módon kiválasztja és a kosárba helyezi a többi terméket is. A kosár eltárolja az összes beillesztett elemet, miközben az e-üzletünkben barangol. Javasoljuk, hogy vásárlás előtt jelentkezzen be. A számítógép újraindítása esetén az áruk a kosárban maradnak.

    A kosárban lévő cikkek mennyisége a követelményeknek megfelelően beállítható. A változtatások beírásához nyomja meg a gombot a két nyíl szimbólummal, vagy nyomja meg az Enter billentyűt. Ha az áruk nincsenek raktáron, vagy nincs elegendő készlet, akkor csak az áruk kosárba helyezése után értesítjük Önt. Tehát próbálja meg csökkenteni a darabszámot, vagy távolítsa el az elemet a kosárból. Ha valamelyik cikket törölni kívánja a kosárból, állítsa át a darabszámot nullára és nyomja meg az Átszámítás gombot.

    E-üzletünk olyan árukat kínál, amelyek ténylegesen raktárunkban vannak. Ennek köszönhetően a megrendelését nagyon gyorsan kiszállíthatjuk Önnek. Azokat a termékeket, amelyek perpillanat nincsenek raktárkészleten, nem lehet a kosárba helyezni. A „vásárolni” gomb nem aktív. Ha érdekli az ilyen áru, a termékoldalon készlet információt kérhet.

    Ha a kosár meg van töltve mindazzal, amit meg szeretne rendelni, töltse ki az alábbi szállítási és fizetési lehetőségeket. Azután, az elérhetőséget, a szállítási címet. A megrendelés megerősítése előtt el kell fogadnunk a kereskedelmi feltételeket. Abban az esetben, ha minden rendben van, a Rendelés megerősítése gombra kell kattintani és a megrendelés a mi adatbázisunkba lesz továbbítva. A rendelésének elfogadásakor a megadott e-mail címre megerősítési levél fog jönni.

    A kapott megrendeléseket rendszerint a következő munkanapon teljesítjük. A szállító (lásd üzemeltető) fenntartja a jogot arra, hogy meghosszabbítsa ezt az időszakot, ha az áru jelenleg nincs raktáron, vagy egyéb váratlan esemény fordul elő. Ebben az esetben a megrendelő a legrövidebb időn belül értesítve lesz, vagy telefonon, e-mailen keresztül.

  • A megrendelés törlése vásárló által

    A vásárló a saját megrendelését visszahívhatja (stornirozhatja) a megrendeléstől számított 2 órán belül az shop@airsoftpro.hu, e-mailen keresztül, az e-mail témája minden esetben a STORNO kell, hogy legyen. Alternatív megoldásként használja a kapcsolat felvételi űrlapot az e- üzletünk elérhetőségei között. Ha a vevő később visszavonja a megrendelést, és az eladó még nem küldte el (és megerősítette a visszavonást), az eladó vállalja, hogy visszavonja a megrendelést. Az elküldött megrendeléseket már nem lehet visszavonni, és a megkötött szerződés szerint az ügyfeleknek át kell venniük, vagy fizetniük kell a postaköltséget és a csomagolást. Ha az ügyfél már kifizette a megrendelést (például banki átutalással, hitelkártyával stb.), ezt az összeget a megrendelés visszavonásától számított 10 napon belül visszatérítjük.

  • A rendelés stornirozása az eladó által

    Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak részének visszavonására a következő esetekben: az árut már nem gyártják, nem szállítják, nincs raktáron, a hibát a csomagolás során találták meg, vagy az eladási árat tévesen adták meg. A rendelés stornirozásáról és annak okáról a megrendelő időben lesz informálva.

  • Fizetési feltételek

    • • A termékek utánvéttel is szállításra kerülhetnek. A DPD csomagszállító szolgáltatáson keresztül küldjük. Az árut a fuvarozónak Forint-ban fizetik ki. A lezárt megrendelés pontos összegét fizeti ki. A posta és a csomagolási költség az áru tömegétől függ és a megrendelés végeges megerősítése előtt kerül kiszámításra.
    • • Bankkártyával való fizetés (VISA, Master Card) és a PayPal szolgáltatáson keresztül.. A termékek egyből a megrendeléskor kerülnek kifizetésre és utána kerülnek kiszállításra a DPD szolgáltatón keresztül. A posta és a csomagolási költség tekintve a PayPal százalékos jutalékára a megrendelés nagyságán alapul. A megrendelés megerősítése előtt pontosan ki van számolva.
    • • Banki előre utalással.. Megrendeléskor megkapja a banki adatokat, ahová majd átutalja a pénzt. A másolat az Ön e-mail címére kerül elküldésre. A pénz megérkezése után az Ön által megadott címre elküldjük a megrendelt terméket.

    Az árlistánkban szereplő összes ár szerződéses és végleges- az üzlet üzemeltetője ÁFA alany.

    Reklamáció

    A panaszokat az üzemeltető panasz kezelési eljárásának és a Cseh Köztársaságban alkalmazandó törvényeknek megfelelően rendezik. A panasz kezelési eljárás szerves része ezeknek a kereskedelmi feltételeknek.

  • Szerződéstől való elállás

    Azokat az árukat, amelyek távolsági kommunikáció segítségével voltak megvásárolva 14 napon belül vissza lehet szolgáltatni. Ez alatt az idő alatt az árut személyesen vissza lehet vinni vagy a cég címére lehet elküldeni. Az áruknak sértetleneknek kell lenniük, kiegészítőkkel együtt, és nagyon ajánlott az árut eredeti csomagolásukban visszaküldeni. Ha a szállított árun vagy a csomagoláson bármilyen sérülést vagy kopást észlelnek, a visszatérített vételárat a termék eredeti állapotának helyreállításához kapcsolódó tényleges költségek mértékében csökkenthetik.

    A szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által megadott mintalapot használhatja.

    Ha postai úton akarja elküldeni nekünk, akkor a cégünk címére (ArmaPro s.r.o, 53012 Pardubice, Jana Zajice u. 982) kérjük a postázást. A visszaküldendő árut megfelelő módon csomagolja be, hogy a szállítás közben ne sérüljön és mellékelje a szerződéstől való elállási nyilatkozatot, a törvényeknek megfelelő időn belül. A nyilatkozatban kérjük, adja meg az elérhetőségeit: cím, telefonszám és banki számlaszámot, amelyre visszautaljuk a pénzt. Ha az árut a törvényeknek megfelelő időn belül visszaszállította és megfelelnek a feltételeknek, akkor azonnal visszautaljuk a pénzét. A leghosszabb idő 14 nap. Ha a csomagban lévő összes árut visszaküldi, akkor az EU irányelvnek megfelelően, a postaköltségét is megtérítjük. Ha csak az áru egy része kerül visszaküldésre, akkor a postaköltség és a csomagolási költség nem térítődik vissza. Az áruk nekünk történő visszaküldésével kapcsolatos postai költségeket az ügyfél, mint feladó viseli. Az árut utánvéttel ne küldje vissza, az ilyen csomag nem lesz átvéve. A fogyasztó nem állhat el a szállítási szerződéstől, amely a fogyasztó kívánsága szerint vagy személyre szabva lett elkészítve.

  • Kiegészítések vagy eltérések a rendelésben

    Az eladó nem fogad el semmiféle kiegészítést vagy eltérést a megrendelésben, kivétel, egy másik szállítási cím vagy telefonos kapcsolat megadása. Az összes nem szokásos követelményt előre kell megtárgyalni és az eladó írásos beleegyezése szükséges.

  • Személyes adatok védelme

    A személyes adatok kezelését a 95/46/ES irányelvnek megfelelően végezzük. A feltételek teljes szövege itt található.

  • A műszaki adatok fenntarthatósága

    A megadott műszaki adatok a gyártó dokumentációján alapulnak és csak tájékoztató jellegűek. A gyártó vagy a szállító fenntartja az eltérésekre való jogot.

    Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu provozovatele, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou ( kupní smlouvou) je kupující neodvolatelně vázán.

  • Záró rendelkezések

    Jelen Általános Szerződési Feltételek az Eladó weboldalán szereplő megfogalmazásban érvényesek az elektronikus megrendelés Vevő által elküldésének napján.

    Elektronikus megrendelés elküldésével a vevő fenntartás nélkül elfogadja az Általános Szerződési Feltételek azon rendelkezéseit, amelyek a megrendelés elküldésének napján érvényesek, valamint a megrendelt áruk érvényes árát (beleértve a szállítást vagy postai küldeményt), amely az üzemeltető katalógusában van feltüntetve. Az elküldött rendeléssel (vásárló szerződés) a vevő kötelezi magát.

  • Panaszkezelési eljárás

    Az áruk ellenőrzése a szállítótól történő átvételkor - reklamáció a sérült küldemény:
    A vevő köteles a szállítmányt a szállítójától való kézhezvétele előtt ellenőrizni, hogy a szállítás során nem történt- e sérülés, nincsenek-e látható sérülések a csomagoláson. Ha igen, ellenőrizni kell, hogy nem sérült-e meg az áru is. A vevőnek joga van a sérült csomagot nem átvenni.

    A sérült csomagot már a DPD szolgáltató gépkocsi vezetőjével ideális megoldani. Ekkor meg kell írni a reklamációs kár esemény jegyzőkönyvet, a csomagot jelzéssel kell ellátni, és minket e-mailen keresztül kell informálni. Ha a csomag tartalmának sérülését az átvétel után észleli, kérjük lépjen velünk kapcsolatba shop@airsoftpro.hu. Az árut mi kicseréljük és a panasztételt mi fogjuk benyújtani a DPD felé.

  • Hiányos szállítmány reklamációja

    Ha az Önnek elküldött áruk mennyisége vagy típusa nem egyezik meg, kérjük, fogadja el elnézésünket a hibáért, és adjon a lehetőséget arra, hogy ezt a hibát a követelés gyors rendezésével kijavítsuk. Kérjük Önt, hogy a megadott e-mail címre shop@airsoftpro.hu írja meg nekünk a számla számát, a rendelés számát valamint az észlelt hibás szállítmányt. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megoldást találjunk problémájára.

  • Az áru ellenőrzése- minőség átvételkor

    A vevőnek késedelem nélkül ellenőriznie kell a szállított áru minőségét. Így észlelheti a nyilvánvaló hibákat (A nyilvánvaló hibák azok, amelyeket az áruk rendes ellenőrzése során fedeznek fel, ha normális figyelemmel tart az ellenőrzés.)

    Például, a tölténytár hiánya, vagy valami el van törve, stb... Ilyen észlelt hiba esetében a vevő cserét, javítást vagy kedvezményt kérhet. Az ügyfél cserére jogosult, ha ez nem aránytalan követelmény (például a hibát nem lehet egy egyszerű művelettel, például egy csavar meghúzásával orvosolni). Az észlelt hibákról az áruk kézhezvételétől számított három napon belül kell tájékoztatni az eladót.

  • Szavatossági feltételek (Felelőség az áru hibájáért)

    A szavatossági feltételek a használati útmutatóban és az áru garancia levelén vannak megfogalmazva. Ha az áruk jellegüknél fogva nem rendelkeznek speciális használati utasításokkal és a jótállási nyilatkozattal, akkor a számlán - a szállítólevelen - meghatározott jótállási feltételek vonatkoznak rájuk. Fogyó cikkek esetében a jótállás felhasználásukkor lejár (golyók, gáz stb.). Ha nincs másképpen meghatározva, a szavatossági idő az eladástól számított 2 év. A jótállás kizárólag az áruk gyártási hibáira vonatkozik, és nem terjed ki az élettartamra vagy a mechanikai kopásra.

  • Termék reklamáció

    Az airsoft fegyverek, részeik és kiegészítőik, összetett mechanikai és elektromos berendezései nagy részben Kínából származnak. Kopásnak vannak kitéve, és logikusan meghibásodások következhetnek be. Megpróbáljuk ezt a kellemetlen ügyet a lehető legnagyobb mértékben megoldani és felgyorsítani. A jótállás időtartama (kivéve, ha másként nem jelezzük) az árukra az eladástól számított 24 hónap. Ha úgy gondolja, hogy a termékkel valami gond van és reklamálni szeretne, a következő utasításoknak megfelelően lépjen.

    Abban az esetben, ha az általunk szállított áruval kapcsolatban reklamálni szeretne, először is lépjen kapcsolatba velünk és írja meg a problémát. (E-mail shop@airsoftpro.hu). Lehetséges, hogy a problémát műszaki tanáccsal megoldhatjuk.

    A terméket személyesen az üzletünkben is átadhatja, vagy postai úton is elküldheti a címünkre. Cím: ArmaPro s.r.o. ČR, 530 12 Pardubice, Jana Zajice u. 982. A termékhez mellékelje a garancia levelet, vagy az eredeti számlát, vagy a szállító levelet. Postán való küldés esetében mellékelje a probléma részletes leírását és a javítás utáni szállítási címet. A terméket biztonságos csomagolásban küldje (legjobb az eredeti csomagolás) hogy ne sérüljön a termék. Javasoljuk a termék biztosítását.

  • Reklamációs eljárás

    Az áru reklamációs eljárásra való átvétele után a reklamáció megalapozottsága kerül megvizsgálásra. Vagyis, hogy az ügyfél az árut a használati utasításnak megfelelően használta-e, és nem-e egy az üzemeltetési kopásnak (a tárgy rendes használatából fakadó kopás). A reklamációs eljárás beleértve a hiba elhárításának ideje maximálisan 30 nap.

    Ha a reklamáció tárgyát a garanciaidőn belül a termék hibájának tekintik, kivizsgálásra kerül, hogy az a vételi szerződés lényeges vagy irreleváns megsértése-e. Ezt a kereskedő szervize állapítja meg. Az ügyféllel való konfliktus esetén bíróság vagy ADR (fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése)

    • A vételi szerződés jelentős megsértése például akkor, ha a szállított áruk nem felelnek meg teljesen a katalógusban kínált termékeknek, vagy hiányzik a termék alapvető funkciója. Vagy, pld. javíthatatlan gyártói hiba.

    • A vételi szerződés irreleváns megsértése- például az áruk hiányzó része, javítható gyártási hiba vagy a termék szokásos hibája. A vételi szerződés irreleváns megsértésekor igényelni lehet a hiba kijavítását vagy kedvezményt. Csak akkor állhat el a szerződéstől, ha a panaszt a törvényben előírt 30 napos határidőn belül nem rendezték, vagy ha a termékhibák ismételten is előfordulnak. Megszokott praxis a termék 3 egyforma hibája.

  • A garanciális javítás térítés mentesen lesz elvégezve, beleértve a az alkatrész árát is. A poszt garanciális javításokat illetve módosításokat csak az ügyféllel történő előzetes egyeztetések után kell elvégezni. Ahogyan az alkatrészt is, a szerviz műveletet is postai úton visszaküldjük a megrendelőnek. A reklamációs eljárás az érvényes törvények alapján megy végbe.

    Ha a garanciális időn belül az áru cseréje következik be, az eredeti két éves szavatossági idő telik tovább. Semmilyen esetben sem új 24 hónap.

    Abban az esetben, ha az ügyfél a panasz rendezéséről szóló értesítéstől számított 30 napon belül nem veszi át az árut (rendezett panaszt), az Üzemeltető írásbeli emlékeztetőt küld neki a panasz megszüntetéséről és az átvétel lehetőségéről. Ha az ügyfél a reklamáció megszüntetésétől számított 6 hónap alatt nem veszi át a terméket, a reklamált áru az Eladó tulajdonába megy át. Az eladó ezután a reklamált és át nem vett áru eladásával térítheti meg a raktározási, illetve a posz tgaranciális javítási költségeket.

  • A szerződő felek további jogai és kötelezettségei

A vevő a vásárolt áru teljes árának kifizetésével az áru tulajdonosává válik.

A Polgári Törvénykönyv 1826. § 1. fejezet e.) bekezdésének értelmében az Eladó semmilyen magatartási törvénygyűjteménnyel nem kötődik a Vevőhöz.

Az ADR-nek megfelelő Cseh Kereskedelmi Felügyelet (a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése) felel az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséért, a felügyelet székhelye 120 00 Prága, Štěpánská 567/15, IČ (cégjegyzékszám): 000 20 869, web oldal: http://www.coi.cz

Az eladó a kereskedelmi engedély alapján jogosult az áruk értékesítésére.. A kereskedelem ellenőrzését a megfelelő kereskedelmi hivatal látja el hatásköre keretében. A személyes adatok védelmének felügyeletét a Személyes Adatvédelmi Hivatal végzi. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság többek között felügyeli a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992 sz. törvény betartását.

A Vevő a polgári törvénykönyv 1765. §-ának 2. bekezdése értelmében vállalja a körülmények megváltozásának kockázatát.

  • Az értékesítés elektronikus bizonyítéka (EET)

AZ értékesítés bizonyítékáról szóló törvény szerint az eladó számlát, csekket köteles kiállítani. Egy időben ezzel, köteles a kapott bevételt online regisztrálni az adóigazgatóságnál; műszaki hiba esetén, legkésőbb 48 órán belül.