Kefe nélküli CNC motor BLACK ultra nagy sebességű 52k RPM - hosszú tengely
A Warhead BLACK motor tökéletes kiegészítője bármely AEG pisztolynak. A kefe nélküli egyenáramú motorokban nincsenek elhasználódó kefék (szén), és hatalmas technológiai ugrást jelentenek. A kefe nélküli motorok lényegesen hatékonyabbak és erősebbek, és kevésbé hajlamosak a mechanikai kopásra, mint kefés társaik.
A BASE sorozathoz képest a BLACK sorozat a következőkkel rendelkezik
- 7075-ös alumínium ház
- Teljes CNC-gyártás
- Kézzel tekercselt állórész
- Nagy teljesítményű mágnesek
VERSION
- 52.000 fordulat/perc 11,1V-on (35.000 fordulat/perc 7,4V-on), hosszú tengelyen
SPECIFIKÁCIÓK
- Kiváló minőségű 7075-ös alumínium ház.
- Teljes befutós kialakítás (a külső burkolat nem rozsdásodik) maximális teljesítmény és nyomaték.
- Kiváló minőségű, magas hőmérsékletnek ellenálló réz tekercselés.
- Erőteljes mágnesek.
- Belső ESC vezérlőegység motor és akkumulátor védelemmel túláram és alacsony feszültség esetén.
- Precíziós CNC konstrukció.
- Kiváló minőségű kivehető fogaskerék D-vágással a könnyű csere érdekében.
- Működési feszültség 7,2 - 11,4 V (2-3 cellás lítium-polimer akkumulátor).
MIK AZOK A KEFE NÉLKÜLI MOTOROK?
A kefe nélküli egyenáramú motor elvét 1873-ban fedezte fel Zénobe Gramme, így ez a legrégebbi típusú elektromos motor. A kefe nélküli egyenáramú motor egy állórészből és egy forgórészből (armatúra), valamint egy kefékkel (vagy szénnel) ellátott kommutátorból (forgókapcsoló) áll.
A kefe nélküli motor a kefe nélküli egyenáramú motor utódja - a forgórész állandó mágnesekből készül (nem kell a forgórészt elektromos árammal ellátni). Az állórész tekercsek tekercselését a vezérlőelektronika kapcsolja, így a forgórészen folyamatosan nyomatékot indukál, azaz az egyenáramú táplálást az ESC váltakozó áramúvá alakítja. Ez kiküszöböli a súrlódást, a szikrázást, a túlzott hőtermelést, és csökkenti a szénkefék és a kommutátor kopását. Minden paraméterében felülmúlja a régebbi kefés (szén) motorokat.
Néha a kommutátor nélküli motorokat kefe nélküli motoroknak nevezik, de ezek valójában egyenáramú motorok, ahol a kommutátort elektronikus FET-kapcsolókkal helyettesítik. A hagyományos váltakozó áramú szinkronmotorokkal ellentétben, ahol a kommutálást külső váltakozó áramú tápegység (3 fázis) biztosítja, a tekercses kommutálás (az áram irányának megváltoztatása) elektronikusan történik. A kefe nélküli motorokat BL (Brushless) vagy BLDC (Brushless DC) néven is említik.
A KEFE NÉLKÜLI MOTOROK ELŐNYEI
- Nagyobb nyomaték-tömeg arány.
- Nagyobb forgatónyomaték a felvett teljesítmény wattjára vetítve (nagyobb hatásfok).
- Nagyobb megbízhatóság és alacsonyabb karbantartási igény.
- Alacsonyabb működési és mechanikai zaj.
- Hosszabb élettartam (nem kopnak a kefék és a kommutátor).
- A kommutátorból származó szikrázás kiküszöbölése (ESD).
- Az elektromágneses interferencia (EMI) szinte teljes kiküszöbölése.
- Egyszerű telepítés, módosítások vagy további kábelezés nélkül.
ROBBANÓFEJ-PROCESSZOR BEÁLLÍTÁSA
- Akkumulátorvédelem / alacsony feszültség érzékelés beállítása: ki
A Warhead motorok alapfelszereltségként alacsony feszültség és túláram védelemmel vannak ellátva. A motor leállítása cellánként 3,1 voltra van beállítva, és úgy van kialakítva, hogy önállóan működjön. - Ciklusérzékelés beállítása: on
A kefés (kommutátoros) motorhoz hasonlóan aciklusérzékelést is aktiválni kell, ha a megfelelő opció rendelkezésre áll. Ezáltal optimális motor- és mosfet-teljesítmény érhető el a kioldó meghúzásakor. - Piston preload set to: off
A legjobb eredmények elérése érdekében a dugattyú előfeszítést ki kell kapcsolni, mivel zavarhatja a motor fékezési ciklusát, és nemkívánatos eredményeket okozhat. Bizonyos esetekben alacsony előfeszítés is használható, de a legjobb zavartalan működés érdekében javasoljuk, hogy kapcsolja ki ezt a beállítást. - Azaktív fékezés beállítása: PWM 20%-os lépésekben növekvő
A motor hátsó részébe épített ECS elektronika már segíti a motor leállítását és indítását. Magas szintű aktív fékezéssel kombinálva ez nemkívánatos viselkedéshez vagy lefulladáshoz vezethet. A legjobb módja a megfelelő szintű aktív fékezés alkalmazásának a Warhead motor használata esetén, ha ezt a beállítást kikapcsolt állapotban kezdi.
Warhead Industries
A Warhead egy kínai bejegyzésű vállalat (KO Venture Technologies) része, amelynek munkatársai Európából, az Egyesült Királyságból, Ausztráliából és Kínából érkeznek. A gyártóüzem a kínai Wuxiban található, Jiangsu tartományban, Sanghajtól mintegy 200 km-re. A Warhead Industries nem egyszerűen egy motorgyártó vállalat. Számos múltbeli és jelenlegi projektből merítenek az elektromos járművek piacától kezdve a magas műszaki színvonalú műanyag- és szénszerszámgyártó iparig.
Még senki nem adott visszajelzést